۱۳۹۲ بهمن ۲۷, یکشنبه

رستوران زمین





عکس کبابِ عزیز از خودم و فضای رستوران رو از سایت
 کانون هوای پاک، زمین پاک کپ زدم.
 



رستوران زمین یا زمین سبز یه جای بسیار دنج، کوچیک و با صفاست که غذاهای خوشمزه، ارزون و متنوع‌ای داره. ساختمون این رستوران مثل غذاهاش جالبه. از یه کانکس بزرگ به عنوان رستوران استفاده شده. در این رستوران هیچ محصول حیوانی مصرف نمی‌‌شه با این حال آدم می‌‌تونه با کباب کوبیدش دوغ بخوره، یا پیتزا بخوره که پنیر داره، همبرگر و... به عبارت دیگه زمین یه رستوران وگان به حساب می آد. این رستوران توی خیابون سیمای ایران در شهرک غرب واقع شده و پیدا کردنش هم خیلی‌ آسون. گزینه روی میز من کباب کوبیده گیاهی بود طبخ شده با سویا. فاصله داشت با مزه کباب کوبیده گوشتی که من وقتی‌ گوشخوار بودم می‌‌خوردم ولی‌ به نظرم خیلی‌ خیلی‌ خوشمزه بود. تنها اشکال  این بود که غذامون دیر حاضر شد.

با خبر شدم وقتی‌ هوا گرم تره، بیرون کانسک توی باغچه‌ای که درست کردن، کنار یه حوضچه، رستوران زمین حال و هوای دیگه‌ای داره. تا یادم نرفته بگم که صاحب این رستوران قبلاً شکارچی بودن .

برید، ببینید، بنوشید، بخورید و لذتش و ببرین. 
 





هیچ نظری موجود نیست: